Brandul cu cele mai mari preturi

Cel mai scump brand din lume este Google conform studiilor de specialitate efectuate. In urma unui studiu de specialitate firma de consultanta Milward Brown a publicat lista celor mai populare marci din lume. In urma crizei financiare de la nivel mondial toate domeniile au avut de suferit, singurul domeniu care a reusit sa se mentina pe linia de plutire fiind cel al tehnologiilor. Cel mai scump brand din lume este Google, fiind lider in clasament, cu o valoare a marcii de 114 miliarde de dolari.

In topul celor mai de valoare branduri din lume primele patru locuri sunt ocupate de companiile de tehnologii informationale. Google, cel mai scump brand din lume este urmat de IBM cu o valoare de 86 miliarde de dolari, brandul Apple cu o valoare de 83 miliarde de dolari si Microsoft cu o valoare de 76 miliarde de dolari. In top 10, cel mai scump brand din lume este urmat de Coca Cola cu o cifra de afaceri de 68 miliarde de dolari, urmat de Mc’Donalds si Malboro.

Vodafone este pe locul 10, Nokia pe locul 43, cu o cifra de afaceri de 15 miliarde, si Orange este la mijlocul clasamentului, dupa cel mai scump brand din lume Google.
In 2010, in ciuda faptului ca intreaga lume se confrunta cu o criza financiara de proportii, cifra de afaceri a companiilor de tehnologie IT a crescut cu circa 50 % fata de anul precedent. Cea mai populara retea din lume, Facebook, nu intra in clasamentul precizat anterior al brandurilor globale, desi are o valoare de 5.5 miliarde de dolari si se bucura de o utilizare incredibila, cu 400 de milioane de utilizatori.

Haosul finaciar de la nivel global nu a influentat in mod negativ companiile de tehnologii informationale, acestea reusind din contra sa isi imbunatateasca starea economica sis a se dezvolte atat din punct de vedere economic, cat si din punct de vedere al numarului de angajati. O retea cu valoare nu-si permite sa nu detina un numar de angajati performanti mic, tocmai de aceea Google a facut angajari, in numar mare, in plina criza financiara.

0 likes

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *