5 Cărți de Marketing, care te-ar putea interesa

Cum fără cultură nu am putea trăi, ne-am gândit că v-ar fi de folos o listă de cărţi despre internet. Am ales ceea ce credem că v-ar putea interesa şi v-ar ajuta în viitor. Dacă aveţi alte sugestii chiar vă rugăm frumos să ni le impărtăşiţi printr-un comentariu. De asemenea aşteptăm recenziile şi părerile voastre despre ce cărţi aţi citit despre internet/blogging. Iata care sunt cele mai interesante cărți despre marketing

1. Blog Marketing

Autor: Jeremy Wright

Editura: Business Media Grup

Preţ: ~45,00 LEI – ofertă!

Despre

Blog Marketing este una din acele cărți despre marketing a unui blog ce abunda in exemple concrete despre cum blogging-ul poate sa creasca puterea brand-ului tau; sa creeze experiente placute consumatorului tau; sa aduca feedback de la clienti legat de compania si produsele tale; sa transforme modul in care iti construiesti afacerea; sa simplifice proceduri de lucru pentru indeplinirea diverselor proiecte si iti creasca profiturile. Autorul argumenteaza destul de clar de-a lungul celor trei sute de pagini modul in care acest instrument iti poate modifica modul de abordare al propriei afaceri.

“Daca nu folosesti blogging-ul ai numai de pierdut. Iti pierzi clientii pe care ii ai acum, dar si pe cei pe care ai putea sa ii castigi, iti pierzi influenta pe care ai putea sa o exerciti si pierzi in privinta relatiilor care te-ar putea ajuta sa iti redefinesti traseul companiei tale. Cand clientii tai vorbesc, ai obligatia sa intri in contact cu ei” – afirma Wright.

Află despre: Transformarea digitală – Ce este?

Vezi o recenzie completă a acestei cărţi la bookblog.ro – aici.

2. Optimizarea paginilor Web – Una din cele mai bune cărți de marketing

Autori: Acu Ioan, Calin Ioan

Editura: Polirom

Preţ: ~24,09 ron

carti-de-marketing-pentru-tine

Despre

O pagina Web trebuie sa stirneasca interesul. Continutul ei nu se poate reduce la citeva fraze scurte, dar nici nu poate fi un amalgam de sunete si imagini. Site-ul trebuie sa comunice mult, cu mijloace putine. Trebuie sa fie afisat imediat, dar sa fie spectaculos si atractiv.

Cum sa navigam rapid si fara sincope? Ce modificari trebuie aduse site-ului pentru a-l optimiza si a-l face mai usor de accesat? Iata doar o parte din intrebarile la care volumul incearca sa ofere un raspuns, structurat astfel incit sa fie accesibil si incepatorilor (pentru care exista explicatii detaliate, exemple practice si un cuprinzator studiu de caz), si celor avansati, care doresc sa-si verifice si valideze solutiile folosite.

3. Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Autor: Al Ries

Editura: Brandbuilders

Preţ: ~30,00 ron – la ofertă

Despre

Lucrarea Cele 11 legi imualbile ale Internet brandingului este una din acele cărți de marketing ce dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:

* Cum sa te focusezi pe ceea ce este cu adevarat esential

* Cum sa gasesti un nume care sa te reprezinte

* Cum sa nu ratezi nici o oportunitate

* Cum conferi interactivitate unui site

* Cum sa-ti faci reclama pe Internet

* Cum gasesti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita

* Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare

* Cum va darama Internetul, ca mediu de comunicare, toate barierele si granitele

* Cum sa eviti cu orice pret sa fii pe locul al doilea in categoria ta

* Cum sa pastrezi principiul divergentei la nivelul produselor si serviciilor

* Cum iti va revolutiona Internetul viata

0 likes

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *